Surt: Data tillgängligt: Missouri State University

2015-05-12

Jag ids verkligen inte kommentera det mer. Jag hade hoppas på något man i alla fall kunde återkomma kring dåligt och fel några år när man känner sig nere eller lite osäker. Det är som döfött. Tillochmed EU verkar börja bli mer rörligt aktiva nu. Tips på något dåligt man kan sparka regelbundet av och till när man känner att självförtroende och personlig styrka behöver näring av att stå upp för en bättre mer kvalitativ värld tas mycket gärna emot: Och just något stabilt så man inte behöver arbeta ihjäl leta nytt skit hela tiden därför att allt fel bara går försvinner bort.



Om det mot förmodan fanns där hela tiden (jag har verkligen inte kontrollerat men det skulle inte helt förvåna mig: Det är som inte den typ av aktör som skulle märka någon neg-referens omd em och komma till att korrigera det snabbt tror oavsett hur kommersiellt drivna de amerikanska universiteten blivit särskilt sista fem åren - sju åren nu: Men möjligen för engelska-språket området att de börjar små smått närmare sig dom stora IT-företaget något här) vill jag göra tydligt för alla läsare att ibland utan att någonsin erkänna gör jag fel lätta för engagerade läsare att upptäcka. Jag tycker det är viktigt för att uppmuntra till att våga ifrågasätta och kontrollera vad jag skriver. Men som sagt det förstår själva syftet med sådant att erkänna att det var riktiga fel.



Ett tanke som ofta kommer till mig att för mig våga acceptera en viss tänkbar naturlig felandel prioriterande en del egentligen redundant kvalitet kanske är sunt för mina läsare: Just för att stärka kritiskt tänkande. Sedan är det ev. dock en nyligen gjord korrigering: Jag vet inte. Det kan vara en bra övning i webb-informations-extrahering för mina läsare att göra själva. Man kan lära sig så mycket från sådant: Där jag nog lärde mig det mesta om det redan för närmare tio år sedan och sedan dess inte gör det med mindre än att det känns väldigt motiverat.


I sammanfattning: Nyligen korrigering = Bra värde på Hans förbättrande värden. Om medvetet fel = Fint hjälpande mina läsare till kritiskt tänkande. Om varande normalt disträ och små irriterad på diverse universitet som sunkar till sina lite äldre data-nedladdnings sidor för norm data görande fel = Också ett fint värde hos mig skapande en mer motiverande - från unsure och surprise - hos läsarna uppmuntrande till sunt kvalitetstänkande om webben allmänt såväl mig.


Så jag tror vi enas kring att jag är om inte något allmänt globalt föredöme i allt så åtminstone en av få du kan möta på webben som verkligen är trevligt engagerad i att just du ska må bra, lära dig en massa nyttigt, och få bra reflektioner förduga om händelser i världen som hjälper dig konvergera till en sundare rationell åsikt som mitt intryck är att många av er annars kommit fel kring. Och här är enstaka fel - kanske 25 - 30% eller så av vad jag skriver - är ett viktig pedagogiskt verktyg för att det ska klaras att hjälpa dig att orka lyfta upp dig till dessa fina världen. Om nu alls fel här.