Kreditkorts-insamling via boknätverk: Mindre elegant exempel men gissningsvis besläktat rörande skapare

2015-05-12

Färskt exempel relaterat nätverket använt i Risker "nytt" vapen ekonomisk krigföring utifrån ex. från kreditkortsbedrägeriernas enklrre värld med det i särklass största såväl som med unikt farligt "elegant" sajt-nätverket för att diskutera en tänkbar större risk med något jämförbar metod och teknik:



Nu angav jag inte något kreditkortsnummer så vem vet helt säkert vad man får tillbaka. Emellertid fick jag fatt i diverse "böcker" från en av noderna i det tidigare refererade nätverket (vi inte otroligt har ex. på nära relaterat del av det samma ovan) och de är skapade för att ta upp kombinationssökningar relaterade ämnet åtminstone när det gäller fakta-koncept snarare än att innehålla den faktiska boken. Ovan dock från mindre elegant layer-1 nod.


Från min erfarenhet av att hamna på antologier och jämfört från Google resultat när jag sökt allt för exakt för att den riktigt ska orka att hitta exakta avgränsade resultat alt. att de inte finns hade jag troligen kunnat gjort bättre jämförbara pdf-filer. Emellertid tyckte jag spontant utan att sitta och detalj-läsa att det nog inte var helt dåligt och ovanför hur sådant normalt görs i min erfarenhet mötande de mer spammiga delarna av html-publicerat innehåll som söker det samma (förutom att ha kvalitets-indikationer som ex. Google tänkbart tittar på). Själva antalet gör ju också jämförelsen med vad man själv kan göra mindre stabil eftersom jag inte suttit och funderat på hur möjligheter jag kan se kan auto-genereras.