Obamas patriarkaliska förtryck av den kvinnliga klassen gör att han retar upp mig

2015-02-07

Och jag har inte mer än berömt Obamas förra Kvinnliga utrikesminister förrän han försöker ge tillbaka såväl som underminera mig som källa till god moraliskt uppbygglig kritik genom att göra sig till vän med laman:



Jag känner mig emellertid trygg i att sund korrekt information sedan år finns tillgänglig här för alla. Båda i djupare analyser såväl för världens yngre eller i språket nyare skämtteckningar. Av laman har jag totalt fyra stycken och cirka 30 - 60 relaterade Obama.


Det är lite små löjligt att försöka reta upp mig så här. En strunt sak i allt konkretiserat samtidigt i det personliga småirriterade. Jag antar att om man tagit chansen att lära här från skämtteckningar till Libya-tänkande så hade de båda nått längre än att försöka sig på sådan här hycklar-vänskap endast för att göra sig viktigare på min bekostnad. Att vi är större gör dem oroliga vilket detta visar på. I partiet har vi viktigare saker att diskutera än sådant här. Vi löser viktiga problem.


Till alla Gudinna troende skapande den bättre världen ger jag även varning om att Obama såväl som Dalai Lama ej är goda troende. De är kristna resp. muslimer. Två hycklar-religioner långt från den rätta tron vars religiösa ledare vi bäst möter vid offer altaret under fertilitets riterna. Historiens unga avgudar likt bokens folks gudar ska tas för vad de är: Skapade av Gudinnan så vi kan roa henne med dem. Att de snart nog försvinner medan en ny tro endast visar på vårt ansvar att ta dem tillvara.