Läkerol DentaFresh

2016-07-20

Läkerol DentaFresh är hit-material jag lätt fascinerat - ty de är fortfarande som kompetent optimerade trots allt skrivet över åren om trivialiteter med fokus komponenten likt glutamat snarare än derivatorna av de relativa mängder - extremt ovanligt i Livsmedelsbranschen och typiskt ännu mer tur än att man förstått vad som egentligen gjorde det (aktörer med många halv- eller helfabrikats-produkter där man försöker men ej lyckas upprepa framgången).


Läkerol tycks och därför förtjänande viss särskild notering ha ett hum om vad det handlar om men sakna ett modellsystem möjliggörande kvantifiering. Och jag spekulerar att man som reflekterat över vad det kan vara innan nu en ny smak kompletterande de fyra smaker som alla fanns när jag noterade dem (kanske nära inpå lanseringen? Jag vill ej ta information från leverantör särskilt sök förrän jag sett dem klart några år till förutom dom som varit utan se det som konsument).


De gjorde den lakris. Lakris för dom som tänker ungefär rätt är ett vanligt nybörjarfel. Man tror det kanske gör något av samma sak men snarare att man riktigare lägger lakris på produkter populära av andra orsaker än var dessa i grund komponenten 50% Xylitol har sin reward topp när kombinerade smakkomponenterna i de fyra första (lakris hör mer hemma med nor-adnrenalinets motsvarigheter i smak resp. konkret just nor-adrenalin och/eller dessa skugg motsvarighet nedanför i substrata niagra i kappa (och inte alls my) typ-sorten.


Men man skönjer vad man ska lära och experimentera i och är inte helt borta i förmåga att tänka analytiskt.


De som verkligen kan området magin tillsatser skapar är vissa cigarett-leverantörer. Prövade nyligen för att få färskbild av hur stor skillnaden är en svensk stark-cigarett mot Pall Mall och Lucky Strike. Jag snusar upp till ett par dosor per dag (normalt: ibland ingenting och ibland mer): Normalt krävs ett par stora cigarrer för att jag ska känna nikotin från röktobak. Så har det varit länge. Men saker har hänt sedan jag rökte cigaretter sist kanske i nian.


Svensk cigarett som väntat ingen effekt. De två övriga oavsett filtertyp effekt: Och förmåga nikotin-kick håller sig fan i länge än det gjorde i nian. Fortfarande ett flera veckor varje cigarett. Att hostan kom den här gången har väl med diverse cigarrer genom åren såväl som annan skit man dragit ner gjort tjänster för jolly sailors tekniskt betraktande "odefinierade" eller skapande "definierade" (egna) ad-hoc nät där jag ett par gånger fick i mig pulver från byggnader (kanske var det 2006 båda gånger). Faktiskt som väntat för jag torr dragande luft genom cigaretter och filter känner en ungefärlig gissning vad det är. Min preferens har alltid varit och lär så förbli i snus:ets grundnivå-jämna effekt så när mina sex paket är upprökta lär om jag vill jag sluta utan problem.