Hårt kämpande med Brickleberry om topp ett komedi just nu

2015-05-23

Och vinnande. Men inte mer än att jag andra tidsperioder har starkt preferens åt Brickleberry. Den senare är om inte nu kanske snart nog den i bred expansiva av de två. China, Ilinois har kanske viss ålders preferens diskriminerande neråt något vilket kostar.


China, Illinois.


Well, there's somethin' I been meaning to tell you,
'bout the college on the edge of the town:< No one should ever go there, You know it's bad, bad, bad It gets worse every school year But man, the freakin' teachers are rad..."





Jag vet inte inte om jag vågar länka in något här men jag menar det reklam-finansierade antar jag samarbets-konceptet med diverse aktörer jag fått som (_)vana att se på teve via sedan några år nu (medan jag förr under bra många år inte såg alls på teve vilket gjorde mig inte bara intelligentare utan fördummade ner mig när jag började titta igen: Allvarligt så). Tråkigt nog eftersom den nu inte varit hip bland trendsättande beatnicks, punkar m.fl. ubgdins-kulturer kan den vara bökig att få kontinuerligt därifrån. Så istället sekundära (det värsta är att jag upplever verkligen lite fel att länka här men jag ser som heller inte hur jag kan skriva det här mindre defekt utan det: Här har vi ju alla fall över ett och halft år diskuterat det moraliska fram och tillbaka och så kontinuerligt riktningsförstärkande ett par år medan jag tittade - Vi kan i alla fall glädja oss i att om ev. problematiska så är resp. verkligt små - de riktigt stora kanalerna är inte riktigt typen här).


  • http://www.watchcartoononline.com/china-il-season-2-episode-2-is-college-worth-it">www.watchcartoononline.com/china-il-season-2-episode-2-is-college-worth-it

Jag mår heller inte helt bra av att känna mig cool och hip länkande sådant här. Ska någon av oss våga gå ut och möta en ny värld fodrar det en emotionell balans där det irrationella personliga ej hör hemma.

Och på plus sidan är ingen av de kritiska personerna över threshold för sociopati. Vilket är gediget med abnorm marginal i såväl American Dad!, Broclöeberru m.m Men ge det några år så kanske vi kan förnöja oss över den boostade intensiteten det kan ge.

"Adjective rad (comparative more rad, superlative most rad) (slang) Excellent, short for radical."