Och Google dubbel-postar på korrigeringar

2016-08-09

Händer ibland numera. Relaterat någon förändring som gör att jag får tidigare versioner efter korrigeringar sparade. Tidigare har jag tagit bort dem men låter de kvarstå nu. Jag gillar att lite av mitt kulturintresse och hur jag särskilt för att det ej bara skulle bli tråkig teknik prioriterade en komplettering för att addera on-going erfarenhet just nu från den världen. Jag hoppas att det kan bli en brandflacka som tänder en världsrevolution. Det har hänt mig förr när man ser till att man prioriterar regelbundet ibland så det inte bara blir en gång (mode mer retro kan jag ha tur med: Bringing något tillbaka eller mer nytt som raka av skägget när ev. vid behov behövande resa in i viss diktatur gående turbulent - vilket knappast är aktuellt numera men eftersom jag berört det här tidigare när gående över området och när nu ej troligt aktuellt med behov längre lika bra noterande då ganska effektivt även om det kräver ett antal års föregripande: Dessutom rensar jag just nu ut en del jag tycker att jag borde ha noterat eller publicerat på annat sätt för att ha dom gjorda jfr bl.a. lögndetektorer nyligen. Men för principens skull förr även om ej ändrat än - så ändrar vi utseendet bäst om föregripande visuell dokumentation av dig - ej genom skägg anlagt eller lösskägg utan via friskt stort skägg vi rakar av den gången vi vill vandra enklare säkerställa utan uppmärksamhet).


Två föregående inlägg. Första är dubbel-postningen d.v.s. föregående version som ändrades och därefter sparades. Sista är versionen som sist sparad. Dessutom dumpar Blogger.com mig också nytt ej till listan publicerade inlägg utan till skärm för ett helt nytt inlägg men utan texten (nytt id utfärdat?).
z/p>