Att laga My Book 2T Essential religiöst med tobak: Let's priest it up

2014-02-11

Jaha lämnande disken ett tag på laptop med Windows med Norton klientsäkerhet avstängd medan jag läste bok och inte lyssades om datorn fungerade inte. Den lät förvisso enormt länge upprepande ett längre mönster men spekulerar att det hade mer att göra med något fascinerande relaterat samarbete disk - Windows resulterande ungefär eller möjligt exakt samma som Ubuntu.


Helst undvikande - varande ännu mer it-relaterad tortyr och reduktion av mitt människovärde - att ta en slägga och slå upp plasten i föreställningen att jag därefter lyckades koppla den slav med någon lämplig sladd hittad bland övriga sådana sparade innan jag bränner upp den ligger troligare än säg 50% tänkte jag först pröva ett religiöst angreppssätt.


Kanske var problemet föregående metod att vi antingen har en färhärdad brottsling, ingen brottsling existerar eller att denne opererar utan att se offret (typ likt gamla tidens boot-sektor-virus - retro virus så att säga :-| spridande dem i bredd) och offra något på disk-plasten.


Varande en sedan många år notoriskt rent av periodvis vän av tobak om än numera oftare tämligen lite och långa perioder neråt 6 st portionssnus är det ju traditionellt offer i tobakens hemkontinent. Hittar jag några cigarrer - med risk att rökt slut på den - kan det kanske vara idé att blåsa rök på den. Fungerar det bra ska jag ta till vana att göra det på mina diskar regelbundet i en vecko-återkommande högtid. [Red. Blås inte rök på disken. Jag tror att modernare diskar kanske är ganska toleranta partiklar men det är helt säkert inte vad som adderar bra till riskbilden. /Hans mindre sida med fortfarande något caring about people.]


Om ej hittade rök-tobak får jag väl pröva med snus. Kanske placerande ovanpå disken.


Något i alternativa metoder här vid sidan om ev. "recovery" för mina tankar till fransk litteratur. Och de rent perceptiva upplevelserna av data. Inte helt främmande tobakens härliga luft. Men mitt intryck gårdagen tidigare - tråkigt nog verkligt - var tämligen radikal skillnad i kvalitet jfr counts relationer från våra tre större sökmotorer. Som förväntat och än mer förväntat expanderande antal koncept såväl som relationer ökar värdet tillfört i ett förhållande jag tror men egentligen inte tryggt vet i närheten säker för P ( A | B ) förhållande inte är helt olikt förhållandet mellan mening hos ett koncept och dess frekvens i mening normaliserat maximum i ett set av vägar att gå från B så att säga. Säg funktion av konstant och andra roten ur frekvensen normaliserad sagda max.


Spännande nog - stor glädje - att ha gjort det en gång ger ju möjjlighet att fokusera på det bättre och kanske rent av höja upp värdet en bit. Alla open archive jag hade adress till var ett utmärkt tillsammans. Spontant dyker det upp för mig att egentligen ska man inte hatta runt med små-offer hit och dit utan göra det ordentligt. En hundvalp, kung, eller annat subastansiellt. Rimligen finns ju risk för att förolämpa saker och ting above också. Något likt Midvinterblot är kanske rätt väg att gå.


Förresten kan titeln vara inkorrekt. Jag vet inte om jag tror på att det riktigt är religion att söka get shit done betalande priset för det så att säga. Mitt intryck av religion är mer accepterande någon form av extra-human makt ofta representerad av människor i det ödmjuka.


I the black arts - utan tvivel åtminstone eller ibland kanske mindre eller varför inte ungefär lika effekt som religion - handlar det kanske även om vi konkret är i religion övergripande om att paying the cost to make business ex. som konung eller blivande sådan betalande översteprästen lämpligt för korrekt god recension.


Något att pröva söndag i den kristna kyrkan. synagogan och minestreten eller varför inte ett ganesha-tempel om vi har det här. Rimligen har prästerna mött engagerade och oroliga troende tidigare med hårddisk problem och vet hur att viska mellan den och resp. mängd gud och/eller gudar resp. och/eller gudinnor eller gudinna.


Krävs det att jag besöker the church för att priest up min hårddisk är det cost to make business och inte annat än ett accepterande av samhälets konvergerade befintliga värden - roande subkulturer med deras shit. Fungerar det utmärkt annars är det bara att stryka som meningslös mumbo-jumbo. Den eller de som fungerar - utmärkt att vara troende på där man enklast abstraherar orsakerna till något implicit koncept representerande "gömda" noder så slipper man ödsla energi på att reda ut den exakta dynamiken. En bunt lager med ex. boltxmann-askiner representerande en massa dynamik vi gemensamt kallar Jesus, Buddha, Satan, Mohammed, Oden, och the New York Big Girl men är samtidigt noga att inte blanda samman namnen vandrande runt roande subkulturernas böne-cirkulerar med vår hårddisk.