President Obama's administration har artighet och förmåga att ta USA in i den trygga värld de förtjänar

2013-01-17

Och jag är inte alls missnöjd med att Vice President John Biden och inte President Obama själv e-postar. Jag vill bli sunt uppmuntrad och inte väcka avundsjuka. Att huffing av utskrivna e-post från mäktiga män är vad jag berusar mig på i liknande frimärkssamlingar men manligt mycket större: varje "frimärke" är ju minst ett A4.



För en kraftfull supporter till Obama sedan flera dagar känns det riktigt skönt att hans skickliga vicepresident böjer sig ner och för att särskilt ge mig viktig information.
Jag tog mig ju tid nyligen för att på bästa sätt för världen via humor gå ut och försvara Obamas räddningsaktion i hans kamp mot kultur med alldeles för många beväpnade mördare.


Givet att jag ska skänka denna storman en gåva. Jag tänker mig ett biokort till SF.se. De har trevliga små samlarobjekt i kort med biomotiv vid sidan om de konstnärligt defekta kortet de har för dom som vill verka coola genom att inte bry sig i konst. Kanske finns ett motiv från en amerikansk film möjliggörande för Biden att diskret visa det för nyckelspelare inom Hollywoods politiska mäktmäklare ständigt konspirerande för att beskydda filmindustrins upphovsrätt och hindra för USA nödvändiga momshöjningar på biobiljetterna. Det kan tänkbart ge lönsamma kampanjbidrag.


Klicka på bilden för att läsa det.