Uppsala Nya Tidning - Ofärdig

2011-05-20

Jag går ut och dricker öl hellre än att skriva klart det här. Min önskan var endast att peka på det exceptionella visuella värdet idag antar jag relativt ännu mer UNT från min erfarenhet. Internationell kvalitet om än en aning omoget givet kommunicerat samtidigt innehåll men det styr nu inte fotografen över. Mycket imponerande. I övrigt se ex- Media 2011 och framåt: Dataanalys och att skapa värde. D.v.s. jag tänker inte slutföra inlägget men allt har diskuterats tidigare och konkret utrymme finns inte. Det förändrar nu inte kvalitet så jag ser inget problem att i denna form given tidigare publicering men skulle givet att man faktiskt följt per fråga och inte hittat det dokumenterat i fallstudier från 2009 för UNT och uppföljningar under 2010 så besvära mig gärna specifikt rörande det men förvänta dig inget svar om det är vad som är publicerat.

Äh jag får ta bort det och skriva om det i morgon. Det var så dåligt skrivet. Nej precis. Jag klarar inte ens att vara komisk idag (jag gjorde en UNT som folk säger i branschen):

"Nå jag beskattar inte en småstad på mången tusen kronor för den hårt slitande delen av staden som inte i UNT-borgen ruvar på rovor och annat de otäckt rövat från folket. Mången riddare har passerat förbi för bara gå vidare inför den obefintliga skatten knappt indexerad viskat i den skärmade lantarnans ljus, kniven satt genom kartan naglad i träborden och månen över himlen i revolutionens silver-vita ljus och den ständiga vakten spanande efter de otäcka fränsmannen som kan ta sig över kanalen vilket ögonblicket som helst så vi kan rida efter prästen om så krävs."

Tja jag tog inte betalt för inlägget i alla fall. Så det må vara hänt.