En liten gåva

2009-09-08

Så klart du är upptagen men den kvinna som dyker upp i stormens sista dagar när höstens lugn äntligen börjar förtjänar en kärleksförklaring. Och det oavsett vilka vindar som blåste (^_^)

Du ska få en gåva men den har ingenting med nu att göra. Gåvan är för vad jag lärde "in retro" från ett monopol som bröts och reaktionerna det gav i media och vad det påverkade. Det var en pusselbit av många. Gåvans substansiella värde är nog inte stort men jag kommer sätta redaktionell bevakning på något hos er. Varför inte vad jag idag såg så tilltalande reklam för? Det är ett område jag ändå önskat följa.

Jag ska hur som helst växla bevakning av trender ganska allmänt och då kan jag följa er ett tag. Det brukar bli uppskattat om analys också sker. Dessutom är det diskret artigt. Förhoppningsvis hinner jag börja innan vinterns mörker kommer och analys i nya områden blir svårt.