Shaun inducerad på Justin kanske ändå är en tänkbar innovation

2017-10-18

Jag insåg precis att kanske var förslaget ej exempel falsk träff (om än ej bra motiverat för förståelse till mig) av algoritmen givet just vad Google Images visade mig och som jag tog som komisk aspekt i inlägg två:



I någon mening kan man kanske se Fåret Shaun som en innovation till i Bieber eller att vi kan se det som en aspekt av en befintlig sådan. Likväl håller jag det för troligast ändå att det är en falsk träff. Åtminstone om ej falsk att motivationen behöver förbättras sättande också förslaget på en korrekt nivå av abstraktionen. Kan emotionell intensitet toppas utnyttjande Shaun vill vi konkret förstå om vi ska dansa på scen (falskt troligen) med någon utklädd till honom, eller ta rubriker i räckviddsdal genom att klä oss vågat i fårskinn (tycks befintligt vilket gör att något annat finns här kanske jämförbart men nytt: Sammanblandning är ytterst sällsynt vettiga träffar såväl som falska träffar. Befintligt är existerande vilket är uteslutande såväl som trivialt får algoritm att kontrollera. Men det kan vara liknande ibland med ibland jämförbarhet felaktigt bedömd som mycket lägre än den är.). Det visar verkligen hur destruktivt för mycket teve är för hjärnan att jag inte omedelbart insåg den potentiella förklaringen i kläderna av djurskinn givet hur kontroversiellt det är och därmed given booster räckvidd. Jag har fallit till en del teve sista tiden och som noterat förr: Åren jag ej såg på teve alls märkte jag och började mäta det också att jag blev intelligentare. Ej en låg skillnad. Något relaterat hög aktivitet vissa områden och låg andra områden inducerat teve som stör möjlighet att knyta samman vetande på större avstånd tror jag. The dumb Hans litar dock klokt nog alltid på The Smart Hans planering. Annars blir saker om komplexa ibland problematiska. Så np. Uppsidan är att gå upp i dumhet kan vara väldigt avkopplade: Du blir förvisso överraskad ofta men slipper å andra sidan irriteras av att veta överraskningen på väg.