En åldrad labrador kämpar sig upp

2016-10-24

En åldrad labrador kämpar sig upp ännu en gång för att ta sitt ansvar för Hillary's väljare. Hans dröm om att äntligen få komma till veterinären har han troget skjutit på framtiden: Och sitt dåliga hjärta har han dunkat i gång två gånger genom att hoppa från sängen och landa på bröstkorgen. Han vet att framtiden han drömmer om får vänta till efter valet. "I am 7.5% in California." Och han vet att han är ett föredöme för nationens alla hundar - Att förstöra en hel hundras genom att visa att det är ok att slöa ner sig fullständigt är inte ett alternativ. Om Reuters undersökningen han beställt visar att det är rätt blir det dock vila på natten till valet efter den olycka han tänkt ut för prestera ut en halv-procent till åt matte.


Det är i alla fall vad den goda hunden hade presterat. Jag tvivlar på Hillary's hund presterade något alls här givet att jag behövde söka internet för att finna ut om hon hade en hund:



Jag hade förväntat mig mycket mer av en hund i familj till en presidentkandidat. Men jag antar att nivån allmänt gått ner sig över årtiondena p.g.a. skönhetsavel m.m. En procent-enhet nationellt utan hänsyn delstat kan jag tänka mig att den skulle klara med föga ansträngning. Så man blir lite illa berörd nästan här: Är den kanske Trump supporter?


Annat var det med "Obbes" hundar.. En av de sista konstverken deras hårda arbete i den snåriga amerikanska politiken motiverade till. Från (slug som Obama var tänker jag att han i god tid döpte hunden till Xi spekulerande på sin såväl som Kina Xi's politiska karriär: För att beroende på behov såväl kunna visa på samarbetsvillighet resp. kunna undervisa figurativt det omvända maktförhållanden utnyttjande hunden lite som en handdocka):



Dock att labradoren kan visa sig ha vissa värden. Behöver man illustrera den har jag en uppsättning labrador från mina tidiga konstverk i domän av hundar (jag hade tänkt mig att det projektet skulle avsluta med något motsvarande Disney's tolkning av Kiplings Djungelboken men det blev inte av att göra mer än några konceptuella kapitel - kvaliteten både i perspektiv från Kipling och Disney var dock mycket hög och sammantaget båda dimensionerna bättre än resp. - åtminstone om resten av boken resp. om filmen alls gjorts: Verkligen att många läsare med säkerhet grät när hundarna gav sig ut för fiska eller när Newfoundlands tiken åt upp sina valpar vilket jag avslutade projektet med varande själv så emotionellt känslig för kraftnivån på min hantverks-nivå att projektet därefter kändes så sorgligt - Vintern i Alaska kan vara hård).


Nå en av de första konceptskisserna av labradoren i dålig förminskning (det blev ej av att leta upp den större). Också - och egentligen från början - del av en serie experiment med fog av olika slag som förstärkare av upplevd perception (i mening av kontrast resp. och i vissa fall samt vissa tillstånd person en mer allmän noise förstärkning inducerande mer "predikterade" eller "gissade" egenskaper i bild så som ex. i dimma under känd fara eller troligen vanligare hos rent psykotiska personer).



Kontrollerande stavningen på whoring the dog föreslår Google sharing the dog. Kanske att den börjar bli lite mer sofistikerad i att begripa synonyma koncept och fraser. Google.com förstår nog sådant här med hundar och målgrupp: De indexerar ju både text och bild samtidigt som det är ett kommersiellt projekt som haft stor framgång indikerande på att kunskap från verksamhet kring sådant här nog finns. Korrekt också att föreslå det lite mer politiskt korrekta uttrycket oavsett vad man annars kallar det. De små komiska uttrycken man av och till uttråkad eller svårt melankolisk mått är nog förbi.