Toppdomän .MIL ni läcker information krävande särskilda rättigheter rollstyrda i den militära-organisationen via Google

2015-05-28

Jag har dock ej sett något kritiskt alls. Och jag söker -MIL regelbundet efter gamla forsknings-artiklar. Men sund sak för alla att se över.


Exemplet jag såg var heller ej via Google cash av sidan utan snippet.


För fallet förstår jag det vidare från tidigare erfarenhet av information relaterat standard för att uttrycka händelser att klassifiserade sidor på lägre nivå än denna ej indexeras sökmotor om de följer direktiv. Men jag tog bort lite från sidan än då. Lär väl inte göra någon skillnad: Vad man kontrollerar för allt.



Om ändradfe rättigheter internet-access - vilket jag bedömer kanske är fallet ev. för subset av struktur (och om så vilket jag tror kan vara fallet är det möjligt ej riskabel information: Men ej heller bra givet alla webbservrar - väldigt många faktiskt: Bra sak att se över kanske) - kan förändring mot Google pushas till dem så att de ej behöver återvända och uppdratera naturligt spindlande.


Med vänliga hälsningar för allt bra material i DTIC.mil (ej relaterat detta problem varande just publik publicering av miltiärt finansierad forskning m.m. från längre tid).