Ändrad struktur och taggmoln

2009-10-12

Nu har Nyhetsbloggen fått ett "taggmoln":


(Inlägget som syns i bilden är Mer hur logotyper och reklam påverkar.)

I samband med det gjorde jag också om etiketterna. Förändringarna där inkluderar (ej komplett):

  • Sammanslagning av några områden.
  • En etikett för varje medieprodukt (t.ex. "Metro") som följs.

Ett par inlägg som kanske var överdrivet kritiska har tagits bort där jag också sett att problemet är löst eller hanterat. Följande avseende Dagens Nyheter behöll jag även om jag sett att det var något tillfälligt experiment:

Skräp på nätet: DN har blivit en stor annonsbanner

Det därför att jag tycker att det var ett intressant utvecklingssteg i det arbete jag upplever Dagens Nyheter genomgått under 2009. Och där jag tycker att de nått riktigt långt:

Dagens Nyheter införd på standardlista för fördjupad information