Up we go

2023-05-09

Go(od) we go. Still we will see and for a while... Will we stretch over legs. Sure. Up we go. In an angry pose? Why not.

Jag tänker mig undantaget ( saknar o med prickar just nu ) viktigare frågor ( men har åä ) forhoppningsvis också fotografera tillgångar skaffade ( det här med o är en utmaning ). Men alltså har man någon gång ( Engineering of Physics här ) tvingats lära sig att lära ( plågsamt via TF men bättre alternativ finns säkert ) en hyggligt enkel värld att handla vad som kostar mindre att kpa ( kopa ) än att sälja. Men en trivialitet egentligen. Viktigare finns egentligen även om så lockande under COVID-19 och ännu mer nu under inflationen ( marknads-dispergenser gigantiska av och till. ). Jag handlar väldigt väldigt lågt och kan sälja mer just nu men väntar väntar ännu ännu. Kunskap betalar sig anmärkningsvärt mycket här.

Min vilopuls 58. Overtryck 112 efter 1 h vila efter en kortare promenad cirka 6oo m och diverse städning innan dess. Just nu. 199 cm, 132.5 kg lite lite men en del ( eller åtminstone lite hud att dra upp ) bukfettma (mest hud tror jag).

Men här är jag ett tag. Telling it as it should have been yester-yesterday if we had learned from next-next-day ( or something as good or even better - mostly better judging from yesterday ).