Samtidighet epost / Blogger som normalt Googles avdelning för särskilt utmanade

2014-09-01
Som diskuterat med flera ex genom åren är Blogger annorlunda än anfra Google produkter jag använder..

Blogger normaliserst storlek i vad jsg gör är exceptionellt vsnsköyt av Google.

Interaktion Google Android via Sony Ericsson är ej ett unfantag.

Medan Google Gmail fungerar bra: ex kan jag hela tiden se vad jag skriver.

Och Gmail föreslår visuellt enkelt rätt epost att addera givet en föregående epost.

Dvs P(epost 2=person 2 | epost 1=person) från statistik upparbetad ev via Baysiansk-uppdatering.

Gäller för Blogger att jag endast kan se hälften av va-slut att de där jag såg halva a före minus och vid skrivet nu vid mellanslag efter halva.

Ny rad och jag kan se igen.

Inläggets rubrik ser jag endast lite i början på.

Lösning: ta webb-gränssnitt från Gmail som för textfälyen är fungerande och
ersätt med här och spara in tjänster i Blogger.

Dessutom gör jag return innan jag slutat att se
Hamnar jag direkt på raden under medan jag annars får två radbrytningar

Som här