Rush Limbaugh's South Park karaktär?

2012-07-19
Efter att Riksbanken inte sänkt räntan, vinden vänt i Syrien, Sverige fått komma med i en prestige-valuta-korg och tecken på att den varma soliga sommaren är på väg känner jag att världen nu är på rätt väg och att jag kan ta semester igen. Jag tänker mig att besöka producenter av lokal-producerad mat i huvudsakligen Uppland förutom att vila särskilt tidigt på lämpligt tyst lugnt vandrarhem.

Följande klipp från South Park kanske illustrerar det? Efter att ha läst I Outed the Democrats on Batman Plans funderade jag också vilken populärkultur-stereotyp Rush Limbaugh kommer närmast och det är nog Eric Cartman i just South Park. De har likhet i en del stealth-extrema uttalanden och tenderar båda att vara reklam-funktionellt-extrema utan att visuellt uppträda white power eller andra oftare icke-accepterade symboler .