Arbete 2/2-2010 II

2010-02-03

Följande ska också korrekt räknas in i arbetsdagen 2/2-2010. Ändå blev det inte av att göra vad jag hoppades:

"En till dag som jag underpresterat på. Jag hoppas dock innan jag lägger mig slutföra:

www.nyfikenvital.biz

[...]

Där tänkte jag placera information om annonsering, konsulttjänster m.m.

Dessutom hoppas jag få tillräcklig motivation för att se till att den lägger sig före en viss spam-sajt (nyfikenvital.blogspot.com) som ligger placerad av någon för att skada varumärke. Misstänkt är en av samma personer vi hade springande här i somras."

11. Diskussion om kvinnor i blått. Här ges dessutom värdefulla råd till kvinnor som vill klä sig i rött:

Kvinnor i blått från dataspel anses attraktiva

12. En möjlighet Youtube och Flickr erbjuder få använder men relevant för skribenter diskuteras i:

14. Avkopplande musik fick väldigt snabbt trött. Det diskuteras avseende avseende en verkan jag tidigare sett i inspelat regn och ljud från valar. Viktigare diskuteras utifrån föregående framtiden för Youtube.

Avkopplande trance visar färg och framtiden för Youtube

15. Ett uppmuntrande filmklipp med trevliga foton:

ATB - Don't Stop - Musik med inspirerande foton

16. Att jag går och lägger mig symboliseras med:

Kanin trött av TV-tittande