Alla Sesam Street figurerna från Google

2009-11-13

Jag såg precis att Marissa Mayer i samband med slutet av Googles serie med doodles från Sesam Street tipsade om att de finns i högupplösning. Dessutom berättade hon lite mer om denna serie:

Happy 40th birthday Sesame Street!

Den här bilden var lite rolig och visar hur den sista bilden togs (#^_^#)

sesame-street-ensemble-behind-the-scenes-1200x800.jpg

Jag kan inte mer än att uttrycka min beundran och tacka.

Marissa Mayer

Låt mig en gång till säga:

Ett gladare humör är trenden som i år började komma och det känner jag att Google börjat fånga bra. Det är ett tecken om positiv framtid.

Utan tvekan är du the raddest queen of them all.

Hur kan jag nu någonsin sluta älska Google?

Allt på nätet har ni gjort eller gör enkelt. Nu börjar ni dessutom att göra det glatt.

"Swaying to the band, moving like a hammer."

Eller om man skulle ha fuskat och skrivit "brand" (varumärke) istället för "band". Oavsett vilket har både varumärket och Mayers The Look. Mayers är enormt skicklig när det gäller att hålla allt trevligt tilltalande när det gäller Googles produkter. Det imponerar.